Polecamy
Jak wzmocnić ramiona?
Inspiracje

Jak wzmocnić ramiona?

Potrzebujesz ok. 3 min. aby przeczytać ten wpis

Artykuł sponsorowany

Silne i smukłe ramiona to marzenie wielu osób. W końcu w treningach liczy się zarówno efekt wizualny, jak i ogólny rozwój i wzmocnienie mięśni. Jakie ćwiczenia wybrać, aby wzmocnić i wyrzeźbić swoje ramiona? Dowiedz się, jakie ćwiczenia warto więc wykonywać na ramiona.

Trening na siłowni

Jednym z najbardziej skutecznych sposobów na wzmocnienie i wyrzeźbienie swoich ramion jest bez wątpienia trening na siłowni. Najlepiej sprawdzi się tutaj oczywiście trening z dobrze dobranym obciążeniem, na przykład sztangą, kettlebell lub hantlami. Jakie konkretnie ćwiczenia warto uwzględnić w swoim planie treningowym?

Jednym z ćwiczeń, które koniecznie powinno znaleźć się w Twoim planie treningowym, jest martwy ciąg. Martwy ciąg jest jednym z najbardziej znanych ćwiczeń ogólnorozwojowych stosowanych przy różnego rodzaju treningach na wiele partii naszego ciała. Dzięki niemu będziesz w stanie znacząco wzmocnić swoje ramiona oraz całe ręce, ponieważ to właśnie na nich spoczywa cały ciężar. 

W treningach warto także uwzględnić ćwiczenia na ławce. Różnego rodzaju wyciskania ze sztangą lub podnoszenie hantli na ławce sprawi, że Twoje ramiona będą znacznie silniejsze. Pamiętaj, aby wykonywać ćwiczenia z maksymalnym ciężarem, jaki jesteś w stanie unieść, a jedna sesja powinna zawierać od 1 do 3 powtórzeń. W ten sposób będziesz w stanie osiągnąć najlepsze efekty.

Aby dodatkowo wzmocnić efekty ćwiczeń na siłowni, koniecznie zadbaj też o odpowiednią dietę oraz odżywki. Znajdziesz je na przykład na stronie Inkospor.

Ścianka wspinaczkowa

Jeśli szukasz sportu, który wzmocni Twoje ramiona, a dodatkowo zapewni sporą dawkę adrenaliny i dobrej zabawy, to genialnym pomysłem będzie zapisanie się na ściankę wspinaczkową.  Wspinaczka ściankowa to sport, który równomiernie kształtuje sylwetkę, rozwija siłę i wytrzymałość mięśni, a także wpływa na zwiększenie gibkości i zakresów ruchów w stawach. Dzięki ściance będziesz więc nie tylko silny, ale także bardziej zwinny i stabilny. Podczas wspinania bardzo intensywnie pracuje obręcz barkowa, triceps, biceps oraz mięśnie dłoni. Ogromną zaletą ścianki wspinaczkowej jest także fakt, że będzie ona idealna zarówno dla osób wysportowanych, jak i takich, które nie mają na co dzień styczności z aktywnością fizyczną. Ścianki występują bowiem w różnych poziomach  trudności, dlatego też możesz mieć pewność, że znajdziesz coś dla siebie – bez względu na to, czy szukasz nowego wyzwania, czy chcesz po prostu miło i aktywnie spędzić czas.

Pole dance

Sportem, który doskonale wzmacnia mięśnie ramion, jest także pole dance. Ta popularna ostatnio dziedzina sportu, to połączenie akrobatyki i sportu siłowego, dzięki czemu efekty zobaczysz już po kilku treningach. Pole dance wzmacnia nie tylko mięśnie ramion, ale także całe ciało, a dodatkowo korzystnie wpływa także na stabilizację oraz gibkość. A ponadto jest to świetna zabawa. Wbrew pozorom nie jest to tylko sport dla kobiet – panowie również są miło widziani na sali!

Zdjęcie główne: pexels.com/Pixabay

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

*

Rekomendowane
Jakie dekoracje zawiesić na choince?
Jakie dekoracje zawiesić na choince?
W dzisiejszym artykule prezentujemy kilka pomysłów na dekorację świątecznego drzewka, których być może nie brałeś/-aś pod uwagę, a przypadną ci do gustu w tym roku.
3 przepisy na drinki bezalkoholowe
3 przepisy na drinki bezalkoholowe
Masz ochotę na drinka, ale jeszcze będziesz prowadzić? Lubisz słodkie napoje bezalkoholowe, ale wszystkie miejsca, gdzie takie serwują, są zamknięte? Zrób je samodzielnie w domu. Podpowiemy Ci jak!
Xbox Game Pass Ultimate – czy warto?
Xbox Game Pass Ultimate – czy warto?
Czy warto skorzystać z Xbox Game Pass Ultimate? Oto krótkie omówienie usługi.
Ostatnie wpisy