Sposoby na marketing

Naklejka z własnym nadrukiem – dekoracyjna forma reklamy Twojej firmy

Artykuł sponsorowany

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść artykułu i osobiste poglądy autora.

Każdy, kto prowadzi swój własny biznes, musi zdawać sobie sprawę, że bez odpowiedniego wypromowania, bardzo ciężko będzie zwiększać jej zasięgi, a nawet się utrzymać. Jeśli klienci nie wiedzą o naszej działalności, nie jesteśmy w stanie zapewnić sobie zysków dających szansę na rozwój. Gadżety reklamowe to już konieczność i poza tym, że odgrywają typową rolę marketingową, to w zależności od ich designu mogą służyć również jako element dekoracyjny. Idealnym przykładem takiego produktu są naklejki z własnym nadrukiem i właśnie na nich skupimy dzisiaj całą swoją uwagę. Dlaczego warto je mieć, komu je podarować i w jakich okolicznościach? O tym w dalszej części artykułu. 

Dlaczego warto zdecydować się na personalizowane naklejki?

Naklejka z własnym nadrukiem to rozwiązanie, które doskonale sprawdza się w wielu sytuacjach. Jednym z nich jest wykorzystanie jej jako designerskiej reklamy swojej firmy. W zależności od naszych oczekiwań i potrzeb możemy zdecydować się na nieco inny rozmiar produktu, a poprzez zaopatrzenie się w kilka wariantów zapewniamy sobie znacznie więcej możliwości. Personalizowanie naklejek i wzbogacenie ich o logo firmy, jej hasło przewodnie czy element graficzny wskazujący na jej charakter to ciekawy element, którym możemy dekorować dostępne w firmie artykuły. 

Zbliżające się święta to idealna okazja na obdarowanie pracowników i partnerów biznesowych kalendarzami czy notesami, które są niemalże codziennie używane, aby czas pracy był efektywnie rozplanowywany. Zatem, dlaczego nie udekorować ich okładki własną naklejką? W ten sposób jesteś w stanie dotrzeć do szerszego grona odbiorców, a jednocześnie prostym czynem niewymagającym od Ciebie dużego nakładu finansowego umacniasz relacje ze współpracownikami.

Innym równie ciekawym pomysłem jest dołączanie naklejek do realizowanych dla klientów zamówień – oczywiście, jeśli wchodzi to w zakres działań Twojego biznesu. W tym przypadku informacja o istnieniu Twojej działalności może dotrzeć dalej, niż mogłoby Ci się wydawać – rzecz jasna, jeśli tylko naklejki będą na tyle atrakcyjne wizualnie i jakościowo, że odbiorcy zdecydują się na ich wykorzystanie.

Oznaczenia informacyjne a naklejki z własnym nadrukiem – co jedno ma wspólnego z drugim?

Jeśli prowadzisz restaurację, bar lub Twoja firma znajduje się w budynku o sporych rozmiarach, z pewnością wiesz, jak ważne jest zadbanie o odpowiednie oznaczenia informacyjne. Dzięki nim jesteśmy w stanie zwiększyć poziom bezpieczeństwa pracowników np. poprzez wskazanie drogi ewakuacyjnej lub zapewnić im większą wygodę pokazując jak dostać się do wybranego celu w najkrótszym czasie. W tej roli na medal spiszą się zarówno personalizowane naklejki, jak i szablony malarskie na ścianę. Jak sam widzisz, coś prostego może okazać się jednocześnie czymś innowacyjnym i wartym uwagi. 

Zdjęcie główne: materiał od Klienta

Polecane artykuły
Sposoby na marketing

Badania rynku: Jak poznać i zrozumieć swoją grupę docelową?

Badania rynku: Klucz do sukcesu marketingowego.
Czytaj więcej
Sposoby na marketing

Portret biznesowy przepustką do kariery zawodowej

Można bez przesady powiedzieć, że portret biznesowy jest przepustką do sukcesu w biznesie, niezależnie od tego w jakiej branży działamy.
Czytaj więcej
Sposoby na marketing

Kampanie remarketingowe – sposób na skuteczne dotarcie do klientów

Jak ponownie zachęcić użytkowników internetowych do odwiedzenia naszej strony i skorzystania z oferty? Dobrym sposobem jest wykorzystanie remarketingu.
Czytaj więcej

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *